INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
POZWÓL TECHNOLOGII PRACOWAĆ DLA CIEBIE
Agro CRM wyróżnia się na tle pozostałych narzędzi klasy CRM przede wszystkim modułami przeznaczonymi dla branży rolniczej. Procesy biznesowe ukształtowane przez lata doświadczeń wzbogacamy o rozwiązania z zakresu obsługi branży rolniczej. Fundamentem naszego systemu jest wiedza o klientach, ich potrzebach, zachowaniach oraz historii współpracy, co zwykle jest rozproszone w różnych działach i zasobach firmy.
STRATEGIA SYSTEMU
Agro CRM został zaprojektowany aby sprostać wymaganiom zwiększenia wydajności sprzedaży oraz świadczenia usług najwyższej jakości w obsłudze Klienta przez wdrożenie odpowiednich standardów. Zakładamy, że klienci są różni i każdy ma swoje potrzeby, cele, preferencje oraz własny sposób podejmowania decyzji. System nie dopuszcza do sytuacji w której wprowadzona informacja o rozpoczętym kontakcie z klientem jest zapomniana, każdy wprowadzony kontakt z Klientem musi zostać zakończony.
Wiedza o Klientach w powiązaniu z raportami analitycznymi przekazuje w ręce kierownictwa firmy narzędzie wspomagające podejmowanie decyzji oraz ułatwiające identyfikację najważniejszych wskaźników wydajności.
Podstawą interfejsu Agro CRM jest intuicyjność, zakładamy że nikt nie ma czasu na wielomiesięczne szkolenia pracowników. Technologia informatyczna w naszym systemie odgrywa zasadniczą rolę, ponieważ kluczem efektywnej współpracy jest sprawny przepływ informacji.
KORZYŚCI Z WDROŻENIA AGRO CRM
ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI SPRZEDAŻY
System Agro CRM nie narzuca pracownikom nowych procesów obsługi Klienta, lecz przez automatyzację oraz upraszczanie istniejących skraca czas ich realizacji zwiększając, tym samym skuteczność sprzedaży oraz ograniczając koszty administracyjne.
POPRAWA JAKOŚCI OBSŁUGI ORAZ ZADOWOLENIA KLIENTA
Szybki oraz łatwy dostęp do danych opisujących dotychczasową współpracę przez wszystkich pracowników gwarantuje jednolity przekaz informacji niezależnie od osoby, z którą kontaktuje się Klient. Konsekwencja działań utwierdza Klienta w przekonaniu, iż firma zna jego potrzeby i jest go w stanie kompetentnie obsłużyć.
POPRAWA SKUTECZNOŚCI PODEJMOWANIA KLUCZOWYCH DECYZJI
Zaawansowana analiza danych historycznych w formie przejrzystych raportów umożliwia wykorzystanie wniosków wyciągniętych z poprzednich sukcesów bądź porażek dla zwiększenia skuteczności przyszłych działań, ponieważ w oparciu o statystyczne i data-miningowe algorytmy można przewidywać przyszłe zachowania klienta oraz kontrolować stan procesów zachodzących w firmie.
PROFILOWANIE NAJBARDZIEJ DOCHODOWYCH KLIENTÓW
Kompleksowe informacje o Kliencie pozwalają na identyfikację najbardziej dochodowych podmiotów oraz skierowanie swoich działań w ich kierunku np.: Klientów zainteresowanych maszynami których sprzedaż przynosi firmie największy zysk.
PRZYSPIESZ PROCESY OBSŁUGI KLIENTA
Nowoczesna wizja relacji z klientem to dostęp do wszystkich informacji z nim powiązanych w jednym panelu aktywności związanych z klientem, zainteresowań klienta, sposób pozyskania, dokumenty, oferty itd. Podczas rozmowy z Klientem handlowiec/konsultant na bieżąco uzupełnia notatki oraz sprawdza informacje o Kliencie, np. status płatności lub przesłane oferty.
FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU
CZŁOWIEK JEST NAJCENNIEJSZYM ELEMENTEM ZASOBÓW
Pozyskanie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników to podstawowe zadanie, podobnie jak utrzymanie pozytywnego nastawienia i zwiększenie produktywności obecnego personelu. Przydatność aplikacji Aro CRM dla zarządu i kierownictwa firmy to przede wszystkim możliwość szczegółowej analizy efektywności działań marketingowych i handlowych poszczególnych pracowników.
RAPORTY I ZESTAWIENIA
System Agro CRM został wyposażony w gotowy zestaw raportów podzielonych na analizy aktywności pracowników oraz analizy sprzedaży. Analizy przekrojowe pomiędzy wszystkimi pracownikami umożliwiają dokładne porównanie pracowników pod względem wysłanych ofert, wykonanych telefonów, spotkań oraz na końcu z wielkością ich sprzedaży.
MODUŁ OBSŁUGI SPRZEDAŻY PARTNERSKIEJ
Dodatkowo jest możliwość implementacji modułu sprzedaży partnerskiej dla obsługi sprzedaży przez Partnerów zewnętrznych wykorzystujących ograniczony dostęp do zasobów systemu.
WYMIANA DANYCH Z ZEWNĘTRZNYMI SYSTEMAMI
System umożliwia pobieranie informacji o maszynach/towarach , klientach , etc. z innych systemów F-K, magazynowych
POŚWIĘCAJ WIĘCEJ CZASU NA SPRZEDAŻ
Chcąc działać skuteczniej i szybciej od konkurencji Agro CRM wyposaża pracowników we właściwe narzędzia w zakresie obsługi sprzedażowej klientów. Nasze rozwiązanie przygotowuje zespoły handlowe do działania udostępniając odpowiednią wiedzę oraz narzędzia umożliwiające szybciej reagować i być bardziej produktywnym w zakresie obsługi sprzedażowej klientów.