Moduły
- Intranet
- Komunikaty
- Wzory pism
- Urlopy
- Rezerwacje
- Pracownicy
- Kalendarz - terminarz
- Klienci
- Zewnętrzne systemy
- Personalizacja - Interaktywność
- Plan biura
INTRANET
Istotą intranetu jest zapewnienie bieżącej komunikacji pracowników firmy, wymiany informacji, pomysłów, opinii i uwag. Intranet umożliwia tworzenie repozytorium wiedzy, czyli bazy informacji o firmie: baza klientów, opisy procedur, wzory umów etc., sprawozdania, zamówienia, zlecenia, raporty dla kierownictwa. Wewnętrzna wyszukiwarka zasobów intranetu pozwala na szybkie dotarcie do potrzebnych informacji. Moduł platformy szkoleniowej umożliwia prowadzenie wewnętrznych szkoleń firmowych dla pracowników. Aplikacja Kalendarz służy do planowania zajęć oraz powiadamiania o nich wszystkich pracowników, wybrane grupy lub pojedyncze osoby.
KOMUNIKATY
- Możliwość publikowania bieżących komunikatów dyrekcji, kierownictwa poszczególnych struktur przedsiębiorstwa, ważnych uchwał lub postanowień tak aby każdy zainteresowany mógł mieć dostęp do tych informacji.
- Informacje o firmie, sytuacji na rynku, nowych produktach, wynikach finansowych.
-
Podział na informacje dotyczące poszczególnych zagadnień np:
- oferty firmowe,
- uchwały zarządu,
- sprawy pracownicze,
- możliwości szkoleń,
- informacji personalnych (HR),
- Umożliwia dołączanie plików (np. wzorów dokumentów dotyczących zagadnienia) do wprowadzanego komunikatu.
WZORY PISM
- Uaktualnione wzory dokumentów firmy jak np.: KRS, logo firmy itp, wzory umów.
- Dostęp do pobierania odpowiednich pism od klienta lub z domu.
URLOPY
Moduł pozwala wprowadzać terminy urlopów oraz dni choroby pracownika dla łatwej oceny wykorzystanych dni wolnych oraz zaplanowania przyszłej pracy w oparciu o planowany urlop. System umożliwia pobieranie informacji z systemu kadrowo-płacowego.
PRACOWNICY – HR
Moduł pracownicy gromadzi wszelkie informacje o pracownikach i ich zasobach jak (dokumenty, zadania, sprawy, urlop, terminy w kalendarzu). Umożliwia monitorowanie pracy poszczególnych pracowników oraz w przypadku absencji lub zwolnienia łatwe przejęcie spraw wybranego pracownika.
- zestawienie zasobów pracownika (dostęp uzależniony od uprawnień).
- zestawienie zasobów które wybrany pracownik rezerwował,
- zestawienie urlopu i dni choroby pracownika,
- terminarz zaplanowane sprawy, spotkania pracownika.
KALENDARZ – TERMINARZ
Terminarz osobisty pomaga zarządzać sprawami, dokumentami i zadaniami. Dzięki niemu każdy pracownik po wprowadzeni terminu swoich (spotkań, telefonów, lub spraw do wykonania) zostanie o nich powiadomiony przez komunikator. Możliwe jest także przypomnienie o dokumencie w wybranym dniu, które będzie widoczne po zalogowaniu do systemu w wybranym terminie. Poszczególni użytkownicy mają wgląd w terminarz i spraw osobistych w zależności od poziomu dostępu. Terminarze mają kilka widoków ułatwiających przeglądanie wpisów w różnej perspektywie czasowej.
KLIENCI
Moduł klienci umożliwia uzyskanie pełnej historii kontaktów z klientem oraz wszystkich zasobów z nim powiązanych:
- dokumenty powiązane z wybranym klientem (wysłane i odebrane).
- w przypadku dokumentów Indeksowanych wyszukiwanie wystąpień nazwy klienta w tekście dokumentu ,
- wgląd we wszystkie sprawy w kalendarzu pracowników powiązane z wybranym klientem (telefony, spotkania, sprawy do załatwienia),
- zadania wykonywane powiązane w dowolny sposób z klientem.
- wszystkie odzyskiwane i odzyskane należności wybranego klienta.
PERSONALIZACJA – POZIOMY DOSTĘPU
Moduł praw dostępu do zasobów systemu, umożliwia łatwe dostosowanie modułów i sekcji systemu przez wyświetlanie bądź ukrywanie ich zawartości.
SPRAWDZANIE HISTORII OPŁAT ONLINE
Dodatkowo do systemu dodawane jest funkcjonalność pozwalająca na dostęp OnLine przez interent kontrahentów w celu monitporowania opłat.
SYSTEMY ZEWNĘTRZNE
Informacje w systemie mogą pochodzić z różnych źródeł:
- wpisywane przez pracowników,
- importowane z innych systemów istniejących w firmie (np. kadrowych, finansowo-księgowych),
- pochodzące z systemów innych firm (np. należności, zamówienia, katalog produktów).
PLAN BIURA
Możliwość wizualizacji planu biura z automatycznym wyszukiwaniem na nim pracowników oraz podłączenie do niego systemu komunikacji (chat) lub przywoławczego lub systemu kart dostępu do wyświetlania aktualnej lokalizacji pracownika.