SYSTEM WSPARCIA SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTÓW Z MODUŁEM DEDYKOWANYM SPRZEDAŻY ANTYWIRUSÓW
System Wsparcia Sprzedaży to rozwiązanie umożliwiające aktywne zarządzanie całą sieć sprzedaży w każdej organizacji lub wybranymi projektami. Narzędzie to wspiera i może nadzorować zarówno sprzedaż własną jak i pośrednią (partnerzy).
Dostosowany jest do specyfiki rynku antywirusów.
Ułatwia handlowcom prowadzenie skuteczniejszej sprzedaży, czyli zwiększanie jej wartości, szybsze pozyskiwanie klientów i wzrost zysków, wprowadziliśmy w oprogramowaniu kilka istotnych funkcji.
Wyposażony jest w centralną bazę klientów umożliwiają rejestrowanie wszelkich zdarzeń związanych z klientami, prowadzenie procesów sprzedaży i utrzymania klientów. System zawiera wiele elementów automatyzacji procesów, przez co zapewnia dużą efektywność pracowników i obniża koszty prowadzenia biznesu. Jest to w pełni funkcjonalne rozwiązanie, które umożliwia firmom efektywne prowadzenie biznesu i podnoszenie zadowolenia swoich klientów.
Całość rozwiązania przygotowana jest w lekkich technologiach internetowych, które umożliwiają korzystanie z aplikacji w dowolnym miejscu na świecie, bez względu na to czy jest ona zainstalowana na własnych serwerach czy w chmurze publicznej. Interfejs użytkownika został przygotowany z wykorzystaniem dobrych praktyk tworzenia UI, dzięki czemu jest prosty i intuicyjny w obsłudze.
Posiada on zaawansowane funkcje dla sprzedawców oraz wielostopniowy model wiązania sprzedaży.